Шукати в цьому блозі

понеділок, 10 лютого 2020 р.

6-В завдання під час карантину 10.02.2020

6- В
Українська мова
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення
Вивчити правила с 154 – 157.
Вправа 344, 345.
Вибіркова робота
Випишіть з речень форми прикметників: 1 - вищого ступеня порівняння, 2 - найвищого.
1. Що темніша ніч, то ясніші зорі. 2. З усіх скарбів найбільш цінним є молодість. 3. Затишна ясна долина щонайкраща для спочину. 4. І найменша іскорка зродить великий вогонь. 5. Свій хліб більш ситний (Нар. творчість).
Творче конструювання
Утворіть просту і складену форми вищого й найвищого ступенів порівняння від поданих прикметників (де це можливо). Якими суфіксами, префіксом чи словами ви скористалися?
ЗРАЗОК. Добрий - добріший, більш добрий, найдобріший, найбільш добрий.
Щасливий, німий, молодий, преспокійний, поганий, синенький, босий.
II. З одним утвореним прикметником (на вибір) складіть і запишіть речення.
6-В
Українська література
І. Вивчити напам’ять вірш  Ігоря Калинця «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» зі збірки «Дивосвіт» (на вибір)
ІІ. Підготуватися до уроку позакласного читання прочитати твір Ігоря Калинця «Хлопчик-Фiгурка, який задоволений собою».
Записати в зошит тему, ідею, основну думку  твору.
Скласти таблицю фантастичне і реальне в творі.

Немає коментарів:

Дописати коментар